Тематика засідань ШМО класних керівників
на 2018/2019 н.р.
Тематика засідань | Форма проведення | Метод проведення | Дата проведення | Відповідальний |
Результати виховної роботи у 2017-2018 н.р. | Колективна | Бесіда | 28.09.2018 | Голова МО |
Затвердження плану роботи методичного об’єднання класних керівників на 2018-2019 н.р. | Колективна | Обговорення | Голова МО | |
Організація роботи Ради з профілактики правопорушень | Колективна | Слухали соціального педагога | Соціальний педагог | |
Підготовка до проведення Дня знань та першого уроку. | Колективна | Обговорення | Класні керівники | |
Розробка плану дій класних керівників з питань профілактики травматизму в школі та позаурочний час. | Колективна | Бесіда | Класні керівники | |
Розробка плану дій класних керівників з питань патріотичного виховання учнівської молоді в школіта позаурочний час. | Колективна | Обговорення | Голова МО | |
Ознайомлення класних керівників з нормативними документами. | Колективна | Обговорення | Голова МО | |
Заходи профілактики та запобігання жорстокої поведінки з дітьми | Колективна | Обговорення | ||
Аналіз планування виховної роботи в класах на І семестр. | Колективна | Обговорення | Голова МО | |
Планування роботи з превентивного виховання та здорового способу життя. | Колективна | Бесіда | Класні керівники | |
Лекція «Скажемо насильству - ні» | Колективна | Міні-лекція | Голова МО | |
Планування виховної роботи на ІІ семестр. | Колективна | Обговорення | Класні керівники | |
Аналіз проведених заходів виховної роботи з попередження насильства серед дітей. | Колективна | Обговорення | Голова МО | |
Про організацію екскурсій до Меморіалу Небесної Сотні | Колективна | Обговорення | ||
Про участь у благодійній акції на підтримку української армії | Колективна | Обговорення | ||
Про святкування Дня міста | Колективна | Обговорення | ||
Роль освітян у попередженні насильства у сім’ї | Колективна | Міні лекція із застосуванням презентації | Заступник директора | |
Планування роботи з морального виховання | Колективна | Бесіда | Голова МО; класні керівники | |
Аналіз проведеної роботи з превентивного виховання | Колективна | Обговорення | Голова МО | |
Аналіз проведеної роботи з патріотичного виховання | Колективна | Бесіда | Голова МО | |
Про правила проведення екскурсій, подорожей, похоів | ||||
Особистісно –орієнтоване навчання учнів | Колективна | Міні лекція | кл.кер 8 кл | |
Який я класний керівник | Індивідуальна | Анкетування | Голова МО | |
Організація виховної діяльності | Колективна | Практикум | Голова МО кл.кр. 6кл | |
Огляд новинок літератури з проблем виховної роботи. | Колективна | Обговорення | Голова МО; класні керівники | |
Про правила проведення екскурсій, подорожей, експедицій, туристських спортивних походів з учнями, вихованцями школи | Колективна | Бесіда | заступник директора | |
Про проведення новорічних ранків(17.12.17) | Колективна | Обговорення | ||
Про заходи безпеки при проведенні новорічних свят і різдвяних свят, організацію роботи під час канікул(09.12.18) | Колективна | Обговорення | ||
Творчий звіт класного керівника 9-А класу Спічко Вікторії Вікторівни
ОПИС ПЕДАГОГІЧНОГО ДОСВІДУ
Тема досвіду | Стратегії виховання дитини в сучасній школі « Я – гідна людина та достойний громадянин» |
Автор | Спічко Вікторія Вікторівна |
Сфера застосування | Система виховної роботи з учнями 5-9 класів |
Актуальність | Процес становлення незалежної демократичної України з її прагненнямстати повноправним членом європейської спільноти передбачає, на мій погляд, усебічне утвердження в суспільному та індивідуальному житті загальнолюдських та духовних цінностей. Метою сучасного освітнього процесу є не тільки сформувати необхідні компетенції, надати ґрунтовні знання з різних предметів, а і формувати громадянина, патріота, інтелектуально розвинену, духовно і морально зрілу особистість, готову протистояти асоціальним впливам, вирішувати особисті проблеми, творити себе та оточуючий світ. |
Наукові концепції та теорії | Гуманістична парадигма виховання — це ставлення до людини (відповідно до ст. 3 Конституції України) як до найвищої цінності, переорієнтація на особистісну спрямованість, створення умов, що забезпечують входження в соціум, усвідомлення принципів і цінностей суспільного життя. «Концепція виховання гуманістичних цінностей учнів загальноосвітньої школи» (І. Бех, Н. Ганнусенко, К. Чорна), «Концепція формування духовності особистості на основі християнських моральних цінностей» (О. Сухомлинська) [11], «Методологічні засади до визначення напрямків і стратегій виховного процесу» (І. Бех, М. Боришевський, І. Зязюн, О. Пархоменко, О. Сухомлинська та інші). |
Основна ідея | Сучасна психолого-педагогічна наука вважає джерелом мотивації вчинків людини, її поведінки систему та ієрархію внутрішніх цінностей. Сьогодні в нашому суспільстві йде процес переосмислення ідей, теорій, історичних фактів і важливо підтримати молоде покоління у виборі ціннісних орієнтацій. Морально-правові цінності в житті людини, суспільства залишаються незмінними: добро, милосердя, співчуття, патріотизм, взаємодопомога, сумління, честь, любов. |
Технологія реалізації ідеї | Прийоми та методи ІКТ , проектні та ігрові технології. Особистісно орієнтоване виховання будується на заохоченнівихованця до активності, допомозі йому в пізнанні самого себе, формуванні мотивації постійного самовдосконалення, прищепленні ефективної методики, чіткому визначенні духовних цінностей і змістовних життєвих орієнтирів, сприянні самовираженню, саморозкриттю і самореалізації вихованця, своєчасному коригуванні його дій. Тобто вихователь із «всезнаючого» і «всевладного» перетворюється на режисера постійного самовдосконалення особистості вихованця. |
Форми, методи, прийоми, засоби | Для цієї вікової категорії дітей прийнятними є використання індивідуальних (консультації, бесіди), групових (тренінги, дискусії, дебати, ділові та рольові ігри), колективних (проекти) форм діяльності. |
Результат застосування | Підвищився рівень інтеграції та згуртованості класного колективу, зменшилася кількість ізольованих учнів, зросла життєва активність учнів у різних видах діяльності, збільшилася мотивація до навчання. Зросли показники сформованості цінностей у сфері власного здоров’я, навчання, дружби, саморозвитку. |
Критерії ефективності | 1.Психологічний клімат, згуртованість класу. 2. Життєва активність учнів класного колективу. 3.Вади особистісного розвитку учнів класного колективу . 4.Позитивна мотивація навчально-виховної діяльності учнів. 5.Духовний розвиток учнів . |
Наукові джерела | 1. Бех І.Д. Виховання особистості: У2 кн. Кн..1: Особистісно-орієнтований підхід: Наукове видання. – К.:Лебідь, 2003. – 280 с. 2.Єрмаков І.Г. Виховання життєтворчості: моделі виховних систем. – Х.: Вид. група «Основа», 2006. – 224 с. 3. Караковский В.А. Воспитательная система школы: педагогические идеи и опыт формирования. – М., 1992. 4. Караковский В.А., Новикова Л.И. Теория и практика школьных воспитательных систем. – М.: Новая школа, 1996. 5. Кулешова И.В., Григорьев Д.В. , Степанов П.В. Воспитательная система школы: от А до Я. –М.: Просвещение, 2007. 6. Мистецтво життєтворчості особистості. Наук.-метод, посібник: у 2 ч. / Ред. рада: В.М. Доній (голова), Г.М. Несен (заст. голови), М.В. Сохань, І.Г. Єрмаков (керівники авт. колективу) та ін. - К.: ІЗМН, 1997. - ч. 2: Життєтворчий потенціал нової школи. - 936 с. 7. Практична педагогіка виховання. Посібник з теорії виховання за ред. Красовицького М.Ю. Упор. Іванюк Г.І.. – Київ-Івано-Франківськ: «Плай», 2000. 8. Селевко Г.К. Современные образовательные технологи. – М., 1996. 9. Сорока Г.І. Сучасні виховні системи та технології: навчально-методичний посібник для керівників шкіл, вчителів, слухачів ІПО. – Харків: Веста: Видавництво «Ранок», 2002. – 128 с. – (Серія «Управління школою»). |
Висновки | Ефективне використання інноваційних форм та методів роботи сприяє ефективному особистісному розвитку учнів та класного колективу в цілому, проявляється у підвищенні рівня духовності через формування ціннісних орієнтацій, сприяє колективному сходженню до вершини успіху. |
Творчий звіт класного керівника Чоботок Тетяни Вікторівни
Екскурсія на бананову ферму
Планетарій м. Київ
Планетарій
Музей авіації
Родинне свято " Який татко, таке і дитятко"