Тематика засідань ШМО класних керівників

на 2018/2019 н.р.

Тематика засідань

Форма

проведення

Метод

проведення

Дата

проведення

Відповідальний

Результати виховної роботи у 2017-2018 н.р.

Колективна

Бесіда

28.09.2018

Голова МО

Затвердження плану роботи методичного об’єднання класних керівників на 2018-2019 н.р.

Колективна

Обговорення

Голова МО

Організація роботи Ради з профілактики правопорушень

Колективна

Слухали соціального педагога

Соціальний педагог

Підготовка до проведення Дня знань та першого уроку.

Колективна

Обговорення

Класні керівники

Розробка плану дій класних керівників з питань профілактики травматизму в школі та позаурочний час.

Колективна

Бесіда

Класні керівники

Розробка плану дій класних керівників з питань патріотичного виховання учнівської молоді в школіта позаурочний час.

Колективна

Обговорення

Голова МО

Ознайомлення класних керівників з нормативними документами.

Колективна

Обговорення

Голова МО

Заходи профілактики та запобігання жорстокої поведінки з дітьми

Колективна

Обговорення

Аналіз планування виховної роботи в класах на І семестр.

Колективна

Обговорення

Голова МО

Планування роботи з превентивного виховання та здорового способу життя.

Колективна

Бесіда

Класні керівники

Лекція «Скажемо насильству - ні»

Колективна

Міні-лекція

Голова МО

Планування виховної роботи на ІІ семестр.

Колективна

Обговорення

Класні керівники

Аналіз проведених заходів виховної роботи з попередження насильства серед дітей.

Колективна

Обговорення

Голова МО

Про організацію екскурсій до Меморіалу Небесної Сотні

Колективна

Обговорення

Про участь у благодійній акції на підтримку української армії

Колективна

Обговорення

Про святкування Дня міста

Колективна

Обговорення

Роль освітян у попередженні насильства у сім’ї

Колективна

Міні лекція із застосуванням презентації

Заступник директора

Планування роботи з морального виховання

Колективна

Бесіда

Голова МО; класні керівники

Аналіз проведеної роботи з превентивного виховання

Колективна

Обговорення

Голова МО

Аналіз проведеної роботи з патріотичного виховання

Колективна

Бесіда

Голова МО

Про правила проведення екскурсій, подорожей, похоів

Особистісно –орієнтоване навчання учнів

Колективна

Міні лекція

кл.кер 8 кл

Який я класний керівник

Індивідуальна

Анкетування

Голова МО

Організація виховної діяльності

Колективна

Практикум

Голова МО кл.кр. 6кл

Огляд новинок літератури з проблем виховної роботи.

Колективна

Обговорення

Голова МО; класні керівники

Про правила проведення екскурсій, подорожей, експедицій, туристських спортивних походів з учнями, вихованцями школи

Колективна

Бесіда

заступник директора

Про проведення новорічних ранків(17.12.17)

Колективна

Обговорення

Про заходи безпеки при проведенні новорічних свят і різдвяних свят, організацію роботи під час канікул(09.12.18)

Колективна

Обговорення

/Files/images/vchitel/IMG_7783еее.jpgТворчий звіт класного керівника 9-А класу Спічко Вікторії Вікторівни

ОПИС ПЕДАГОГІЧНОГО ДОСВІДУ

Тема досвіду

Стратегії виховання дитини в сучасній школі

« Я – гідна людина та достойний громадянин»

Автор

Спічко Вікторія Вікторівна

Сфера

застосування

Система виховної роботи з учнями 5-9 класів

Актуальність

Процес становлення незалежної демократичної України з її прагненнямстати повноправним членом європейської спільноти передбачає, на мій погляд,

усебічне утвердження в суспільному та індивідуальному житті загальнолюдських та духовних цінностей. Метою сучасного освітнього процесу є не тільки сформувати необхідні компетенції, надати ґрунтовні знання з різних предметів, а і формувати громадянина, патріота, інтелектуально розвинену, духовно і морально зрілу особистість, готову протистояти асоціальним впливам, вирішувати особисті проблеми, творити себе та оточуючий світ.

Наукові концепції та теорії

Гуманістична парадигма виховання — це ставлення до людини (відповідно до ст. 3 Конституції України) як до найвищої цінності, переорієнтація на особистісну спрямованість, створення умов, що забезпечують входження в соціум, усвідомлення принципів і цінностей суспільного життя. «Концепція виховання гуманістичних цінностей учнів загальноосвітньої школи» (І. Бех, Н. Ганнусенко, К. Чорна), «Концепція формування духовності особистості на основі християнських моральних цінностей» (О. Сухомлинська) [11], «Методологічні засади до визначення напрямків і стратегій виховного процесу» (І. Бех, М. Боришевський, І. Зязюн, О. Пархоменко, О. Сухомлинська та інші).

Основна ідея

Сучасна психолого-педагогічна наука вважає джерелом мотивації вчинків людини, її поведінки систему та ієрархію внутрішніх цінностей. Сьогодні в нашому суспільстві йде процес переосмислення ідей, теорій, історичних фактів і важливо підтримати молоде покоління у виборі ціннісних орієнтацій. Морально-правові цінності в житті людини, суспільства залишаються незмінними: добро, милосердя, співчуття, патріотизм, взаємодопомога, сумління, честь, любов.

Технологія

реалізації ідеї

Прийоми та методи ІКТ , проектні та ігрові технології. Особистісно орієнтоване виховання будується на заохоченнівихованця до активності, допомозі йому в пізнанні самого себе, формуванні мотивації постійного самовдосконалення, прищепленні ефективної методики, чіткому визначенні духовних цінностей і змістовних життєвих орієнтирів, сприянні самовираженню, саморозкриттю і самореалізації вихованця, своєчасному коригуванні його дій. Тобто вихователь із «всезнаючого» і «всевладного» перетворюється на режисера постійного самовдосконалення особистості вихованця.

Форми, методи, прийоми, засоби

Для цієї вікової категорії дітей прийнятними є використання індивідуальних (консультації, бесіди), групових (тренінги, дискусії, дебати, ділові та рольові ігри), колективних (проекти) форм діяльності.

Результат

застосування

Підвищився рівень інтеграції та згуртованості класного колективу, зменшилася кількість ізольованих учнів, зросла життєва активність учнів у різних видах діяльності, збільшилася мотивація до навчання. Зросли показники сформованості цінностей у сфері власного здоров’я, навчання, дружби, саморозвитку.

Критерії

ефективності

1.Психологічний клімат, згуртованість класу.

2. Життєва активність учнів класного колективу.

3.Вади особистісного розвитку учнів класного колективу .

4.Позитивна мотивація навчально-виховної діяльності учнів.

5.Духовний розвиток учнів .

Наукові джерела

1. Бех І.Д. Виховання особистості: У2 кн. Кн..1: Особистісно-орієнтований підхід: Наукове видання. – К.:Лебідь, 2003. – 280 с.

2.Єрмаков І.Г. Виховання життєтворчості: моделі виховних систем. – Х.: Вид. група «Основа», 2006. – 224 с.

3. Караковский В.А. Воспитательная система школы: педагогические идеи и опыт формирования. – М., 1992.

4. Караковский В.А., Новикова Л.И. Теория и практика школьных воспитательных систем. – М.: Новая школа, 1996.

5. Кулешова И.В., Григорьев Д.В. , Степанов П.В. Воспитательная система школы: от А до Я. –М.: Просвещение, 2007.

6. Мистецтво життєтворчості особистості. Наук.-метод, посібник: у 2 ч. / Ред. рада: В.М. Доній (голова), Г.М. Несен (заст. голови), М.В. Сохань, І.Г. Єрмаков (керівники авт. колективу) та ін. - К.: ІЗМН, 1997. - ч. 2: Життєтворчий потенціал нової школи. - 936 с.

7. Практична педагогіка виховання. Посібник з теорії виховання за ред. Красовицького М.Ю. Упор. Іванюк Г.І.. – Київ-Івано-Франківськ: «Плай», 2000.

8. Селевко Г.К. Современные образовательные технологи. – М., 1996.

9. Сорока Г.І. Сучасні виховні системи та технології: навчально-методичний посібник для керівників шкіл, вчителів, слухачів ІПО. – Харків: Веста: Видавництво «Ранок», 2002. – 128 с. – (Серія «Управління школою»).

Висновки

Ефективне використання інноваційних форм та методів роботи сприяє ефективному особистісному розвитку учнів та класного колективу в цілому, проявляється у підвищенні рівня духовності через формування ціннісних орієнтацій, сприяє колективному сходженню до вершини успіху.


Творчий звіт класного керівника Чоботок Тетяни Вікторівни

Екскурсія на бананову ферму

Планетарій м. Київ

Планетарій

Музей авіації

Родинне свято " Який татко, таке і дитятко"

/Files/images/uchn/DSC_0618.JPG

На головну

Кiлькiсть переглядiв: 725

Коментарi