Етап | Зміст роботи | Термін | Очікуваний результат |
Діагностичний етап | · аналіз стану навчально-виховного процесу · проведення мікро-досліджень серед учителів · проведення анкетування серед учнів · обробка інформації | 2016 – 2017 н.р. | · виявленняпроблеми · обґрунтування її актуальності |
Теоретичне обґрунтування проблеми | · вивчення теорії проблеми на засіданнях МР, ШМО, творчих груп шляхом самоосвіти · організація диспутів, круглих столів · проведення психолого-педагогічного семінару з вивчення проблеми | 2017 – 2018 н.р. | · накопичення теоретичних знань · підготовка до практичної діяльності · творчі розробки з проблеми |
Практичне дослідження проблеми | · проведення тематичних педрад, семінарів-практикумів, тренінгів · проведення методичних днів, тижнів, декад | 2018 – 2019 н.р | · удосконалення науково-методичної бази та НМЗ предметів · створення умов для профільного спрямування учнів |
Функціонування | · всебічне застосування технологій особистісно- орієнтованого навчання вНВП · апробація експериментальних проектів та програм, спрямованих настимулювання особистісного розвиткуучнів | 2019 – 2020 н.р. | · формування передового педагогічного досвіду · підвищення якості НВП таучасті учнів в конкурсах і олімпіадах · створення моделі випускника школи |
Рефлексивно-якісний етап. Пропаганда та розповсюдження досвіду | · систематизація матеріалу з проблеми, узагальнення та пропаганда досвіду · оцінювання результатів | 2020 – 2021 н.р. | · видання методичних посібників, публікації в пресі · корекція моделі |
• Виховання учня як вільної, демократичної, національно свідомої, життєво і соціально компетентної особистості;
• Формування в учнів бажання досконало володіти іноземними мовами;
• Сприяння самовираженню, самореалізації особистості учня в процесі оволодіння фоновими знаннями та культурою народу, мова якого вивчається;
• Всебічний розвиток індивідуальності дитини на основі виявлення її задатків, здібностей;
• Виховання особистості відповідальності та толерантності;
• Створення виховного середовища на основі демократизації і гуманізації шкільного життя
• Гармонізація сімейно-шкільного виховання;
• Використання інтелектуально-естетичних засобів дозвільної системи.
Формування в учнів навичок використання інформаційно-комп'ютерних технологій.