• Ви знаходитесь тут:

  • Головна
  • Психологічна служба


Психологічна служба

Графік роботи

психологічної служби

2023-2024 н. р.

Інтервал робочого часу практичного психолога

Ярової Олени Миколаївни

Дні тижня

Час

Понеділок

08.30-16.00

Вівторок

08.00-17.00

Середа

08 00-16.00

Четвер

08.00-17.00

П’ятниця

09.00-15.30

Телефон 0972385141 для попереднього запису на консультацію ( офлайн, онлайн) з 10.00 до 17.00


Інтервал робочого часу соціального педагога

Шафорост Альони Володимирівни

Дні тижня

Час

Понеділок

10.00-16.00

Вівторок

09.00-15.00

Середа

08.00-14.00

Четвер

10.00 -18.00

П’ятниця

10.00-16.00

Психологічна служба закладу освіти

Психологічна служба працює за напрямками, що включають: роботу з учнями, їх батьками, педагогічними працівниками. Мета даної діяльності – створення сприятливих умов для розвитку і соціалізації, психологічного комфорту і безпеки учнів.

Для реалізації цієї мети використовуються різні види робіт:

1) Консультативна, яка полягає у професійному вирішенні тих проблем, з якими приходять до психолога та соціального педагога.
2) Психодіагностична включає організацію комплексного соціально-психологічного дослідження, яке потребує ґрунтовного аналізу та інтерпретації отриманих результатів. На підставі результатів психодіагностичних досліджень робиться висновок про подальшу корекцію або консультаційну роботу.
3) Психокорекційна робота направлена на розвиток здібностей, формування особистості учня, подолання негативних явищ у навчальному закладі, в сім’ї, соціальному оточенні.
4) Профілактична робота направлена на попередження, запобігання правопорушенням, насиллю серед неповнолітніх, навчання конструктивного розв’язання конфліктів, орієнтацію на здоровий спосіб життя, психологічну просвіту батьків.
У цьому напрямку проводяться різні заходи, ми співпрацюємо з ІРЦ, центром соціальних служб для сім’ї, дітей і молоді, службами у справах дітей, центром зайнятості, закладами охорони здоров’я тощо.

Психологічна служба:

· Здійснює психологічний супровід розвитку дитини.
· Визначає психологічну готовність дітей до навчання у ліцеї (діагностична та корекційна робота з дітьми, що виявились не готові до навчання, перенаправлення до ІРЦ).
· Вивчення процесу адаптації першокласників та п’ятикласників до шкільного життя.
· Психологічний супровід розвитку підлітків (діагностика особистісних рис та якостей, особливостей характеру, стимулювання саморозвитку та самовиховання, консультування з особистісних проблем, тематичні бесіди, навчальні заняття, тренінги, психологічна допомога в кризових ситуаціях).
· Допомога в професійному самовизначенні старшокласників.
· Робота з учнями старшого шкільного віку (виявлення психологічної готовності до «дорослого життя»).
· Виявлення дітей девіантної поведінки (діти, що мають труднощі в навчанні, поведінці; емоційні розлади).
· Консультування та рекомендації батькам, вчителям, учням.
· Психологічна діагностика важковиховуваності та акцентуації характеру.
· Розробка програм педагогічної та психологічної корекції неадекватної поведінки.
· Профілактика правопорушень.
· Орієнтація учнів на здоровий спосіб життя.
· Попередження суїцидальної поведінки.
· Пошук шляхів оптимізації навчально-виховного процесу.
· Врегулювання конфліктних ситуацій.
· Робота з обдарованими дітьми.
· Робота з дітьми різних категорій

На головну

Кiлькiсть переглядiв: 982

Коментарi