13 грудня 2018 р. для учнів 10-х класів провели інтерактивну гру " Маршрут безпеки"учні -тренери 11а класу. Кожній з тем відповідає окрема станція «Маршруту безпеки»: Станція «Шляхи передачі ВІЛ» Станція «ВІЛ/СНІД: запитання і відповіді» Станція «Поруч із тобою» Станція «Твоє життя – твій вибір» Станція «Захист від ВІЛ,/Files/images/marshrut_bezpeki/4м.jpg ІПСШ та засоби контрацепції»/Files/images/samovryaduvannya/2мб.jpg/Files/images/samovryaduvannya/3 см.jpg/Files/images/samovryaduvannya/9им.jpg/Files/images/marshrut_bezpeki/7м.jpg

/Files/images/samovryaduvannya/10см.jpg/Files/images/samovryaduvannya/1 мб.jpg


17 та 18 жовтня відбулася інтерактивна гра " Маршрут безпеки" для учнів 11-х класів, яку проводили учні 11а класу- члени самоврядування під керівництвом тренера практичного психолога Ярової О.М.


10 жовтня 2018р.під керівництвом тренера Ярової О.М. відбулося навчання учасників самоврядування за програмою " Маршрут безпеки". Учні тепер можуть виступати фасилітаторами у проведенні інтерактивної гри для однолітків.

«Маршрут безпеки» – це захід, в основі якого лежить інтерактивний профілактичний освітній інструмент з питань репродуктивного здоров’я. Метою заходу є профілактика ВІЛ/СНІДу та ІПСШ, а також формування толерантного ставлення до людей, які живуть з ВІЛ/СНІДом. Інструмент орієнтований на розвиток сприятливих для здоров’я життєвих навичок, спрямованих на виховання гармонійно розвиненої особистості.

Теми, які висвітлюються в «Маршруті безпеки», допомагають учасникам проаналізувати життєві ситуації та їх власний досвід і відповідно оцінити особистий ризик інфікування ВІЛ та ІПСШ. Це допомагає сформувати навички, які сприяють свідомому вибору здорової і безпечної поведінки, а також намірові дотримуватися такої поведінки у своєму житті.

«Маршрут безпеки» спонукає молодь поширювати достовірну інформацію про репродуктивне здоров’я, піднімати проблематику толерантності та родинних цінностей, обговорювати ставлення оточуючих до цих питань. Завдяки дискусіям з однолітками учасники поглиблюють навички та уміння, зокрема критичного мислення, прийняття виважених рішень, розв’язання проблем, протистояння негативному психологічному впливові, самооцінки та почуття гідності, розвиток співчуття.«Маршрут безпеки» розрахований на різні цільові групи, але переважно застосовується з профілактичною метою серед підлітків та молоді обох статей починаючи з 14 років

«The Join-in-Circuit»* – це інтерактивний профілактичний освітній інструмент, який був розроблений Німецькою Федеральною агенцією просвіти в галузі охорони здоров’я (BZgA) у співпраці з Німецьким товариством міжнародного співробітництва (GIZ) для профілактичної роботи з молоддю і впроваджується у ФРН з 1994 року як національна кампанія. З 2002 року програму було адаптовано відповідно до соціально-педагогічних умов групою міжнародних експертів та успішно впроваджено більш ніж у 20 країнах світу як компонент національних програм первинної профілактики ВІЛ/СНІДу. На території України програма була адаптована протягом 2010-2011 років і отримала назву «Маршрут безпеки»

Метою «Маршруту безпеки» є мінімізація ризиків інфікування ВІЛ та ІПСШ середмолоді та їх мотивація до здорового способу життя шляхом формування в учасників свідомого ставлення до свого життя і здоров’я, а також формування навичок безпечної для здоров’я і життя поведінки.

Завдання «Маршруту безпеки»:

-iнформування молоді з питань репродуктивного здоров’я та профілактики ВІЛ;

-iнформування молоді про основні засоби контрацепції, їх переваги і недоліки;

-формування у молоді толерантного ставлення до людей, які живуть з ВІЛ;

-формування навичок прийняття зважених та відповідальних рішень щодо початку

статевого життя, вживання психоактивних речовин;

підвищення рівня відповідальності хлопців та дівчат за власну поведінку та здоров’я;

відпрацювання навичок активного слухання, ефективного спілкування з дорослими та однолітками;

вдосконалення навичок упевненої поведінки у життєвих ситуаціях: моделювання

ситуації звернення до батьків, вчителів, фахівців, інших дорослих, моделювання

способів конструктивного розв’язання конфліктів;

формування навичок поширення достовірної інформації про ВІЛ у своєму середовищі;

формування навичок оцінювання ризику на особистому рівні;

розвиток самоповаги та поваги до інших;

формування родинних цінностей;

сприяння партнерству всіх учасників навчально-виховного процесу (молоді, педагогів, сім’ї та громади).

На головну

Кiлькiсть переглядiв: 1223

Коментарi